برای انتی سونوگرافی دی فرجی یا آذرابادگان؟ کدوم خوبه برم؟؟

۱۴ پاسخ

من همه سونو هامو رفتم سونو آذرآبادگان دکتر ظهیری خیلی دکتر خوبیه خوش برخورد و حاذق

دی عالیه و دقیق

من رفتم اذرآبادگان دکتر ظهیری عالی بود حتما برو اونجا

آذرآبادگان خیلی خوب توضیح میدن

آذرابادگان من رفتم خیلی خوب بود

من ادیب فر میرفتم کلا
خیلی خوبه دقیق و عالی

سونوگرافی دی حرف نداره
خیلی خوبه خیلی

سونگرافی دی ما رفتیم عالیه

من این هفته میرم سونو ان تی با توجه به تعریفایی که دوستان کردن از سونوگرافی دی وقت گرفتم ... ایشالا که خوب باشه

من برا انتی رفتم مطب دکتر طاهره علیزاده. خیلی خوب بود. مطبش کنار بیمارستان شمس هست.

فرجی فقط جنسیت دقیق میگه حتی هفته های پایین

من فرجی رفته بودم خوب بود جنسیتم درست گفت

صدر صد دی دکتر عابدین زاده

من کسری میرفتم دکترش عالی بود از فرق سر تا نوک جنین ریز به ریز همشو توضیح میداد

سوال های مرتبط