خانمامشهدی کسی پیش نیره خادم رفته برا بارداری!؟🥹

۳ پاسخ

دکتر ملیحه محمودی نیام تو مرکز میلاده اونم میگن خوبه من برا یک شنبه نوبت دارم پیشش دوساله اقدامم و بدون نتیجه

ارع میگن خوبه

نه امامیگن عااااالیه،ویزیت مطبش فکرکنم شده یک تومن،اماتو کلینیک میلاد توبیمارستان امام رضاهم میشینه اونجا ویزیتش۶۰تومنه

سوال های مرتبط