۳ پاسخ

منم همینجوریم از دکتر زنان پرسیدم گفت
بخاطر شیردهی خوب داری اشکال نداره

خب شیر میدی اخه

منم دوبار پریود شدم دگ نشدم

سوال های مرتبط