۲ پاسخ

عزیزم کدوم دندونته

دندون پزشکی چرا نمیری؟
قرص فارژزیک بخور مسکنه.
انتی بیوتیک مترونیدازول ۲۵۰ و آموکسی سیلین ۵۰۰ یا آموکسی کلاو ۶۲۵ بخور .کلا دندون درد داروش همینه. تزریقی هم کترولاک بگیر بزن. اگه خیلی درد داری.

سوال های مرتبط