۶ پاسخ

من ۲۸ خرداد بود فهمیدم،۶هفته و ۴روز بودم. آزمایشگاه که رفتم بهم گفت با این عدد بتا تا الان کجا بودی🤭

منم ۱۹ اردیبهشت فهمیدم 😍

منم ۲۱اردیبهشت یعمی روز تولد خودم بیبی چک زدم و فهمیدم🥹🥹

وای من 27 اردیبهشت بود که آزمایشم مثبت شد فهمیدم باردارم

منم اردیبهشت باردار بودم ولی نمی‌فهمیدم
دو سه ماه بعدش بود فهمیدم 😂
یجور شوکه شده بودم ولی خدارو شکر که خودش بهم توان داد و تونستم تصمیم درست رو بگیرم و فردا دقیق میشه سه ماهش قند و عسلم🫠🩷

منم ۲۲ اردیبهشت فهمیدم حاملم

سوال های مرتبط

مامان 🌸گیسو🌸 مامان 🌸گیسو🌸 ۱۳ ماهگی
مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ ۹ ماهگی