چون شومبول داره این هوا
اتفاقا به من اول دکتر تو ۱۴هفته احتمال ۹۰دذصد پسر داد الان تو ۱۸هفته رفتم گفتن دختره زود نرید دکتر احتمالش همش دروغه
چون الت دیده میشه، من پونزده هفته دکتر خودم تو مطب بعد چکاپ سونو کرد گفت چیزی ندیدم احتمالا دختر باشه ولی قطعی نمیگم چون ممکنه پسر باشه التش مشخص نباشه دستگاهم ضعیفه بچه خوب نمونده، ۱۸هفته رفتم انومالی قطعی گفتن دختره
خطا هست ممکنه بند ناف رو با آنتن بچه اشتباه بگیره 😂
تو انتی کلا خطا خیلی زیاده. به من گفت پسر اشتباه بود
خطا نمیشه نگران نباش عزیزم
حال ندارم توضیح بدم🙃
خطا داره تو بارداری قبلیم بهترین دکتر تو ان تی گفت پسره انومالی دختر بود
عزیزم همیشه ان تی احتمال خطا داره چه پسر چه دختر چون آلت بچه هنوز تشکیل نشده و ازروی احتمالات میگن؛بنظرم صبر کنین یکی دوهفته دیگه آنومالی بهتون جنسیت بگن اون صددرصد هست
خطا داره نه به اندازه دختر شاید بند ناف ما بین پاهاش باشه خطای دید ایجاد کنه بگن پسره
اتفاقا هست همین امروز تو گهواره خوندم ان تی احتمال پسر داده بوده ( درسته احتماله ولی میگن پسر خطا نداره منم اینو شنیدم) ولی امروز نمیدونم یا چموقع دیگ ای رفته بوده انومالی دختر بوده
ببخشید چون ش.ومبول داره🤣🤣
خطا هست اما کمتر از دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.