۷ پاسخ

وای خوشبحالت دیگه درد نداره
منم جراحی کردم نیم ساعت بعدش ک اثر بی حسی میخواست بره مرگو دیدم ب چشام از بس درد داشتم
چقد وحشتناک بود
انگار میخواست کل دندونام بپوکه😭🥲

کشیدن درد نداره، جراحی درد داره

برای من درد خاصی نداشت

من جراحی کردم بخیه داشتم اما درد نداشتم

درد نداره که
دندون عقل چون ریشه نداره دردانچنانی هم نداره
من بچم کوچیک بود کشیدم از ترس این که مسکن بخورم و خوابم سنگین بشه و گریه های بچه رو شب تا صبح متوجه نشم هیچ مسکنی نخوردم اصلا هم اذیت نکرد
فقط تند تند آب یخ بگیر تو دهنت که سرش بسته بشه و خون نیاد دیگه

دردش شروع نمیشه فقط مسکن بخور زودتر

مسکن بخور دردش جوری نیس ک اذیت کنه من با مسکن هیچی نفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی