۱۲ پاسخ

۶دماه بعد

منم ۱۳ام این برج شدم

منکا هنوز نشدم
شیر خودمم میدم

بعد یازده ماه

من شیر خشک دادم چله شور دخترم پریود شدم و الانم مجددا دارم میشم

سریک ماه پریود شدم

من کلا همش خونریزی داشتم خوب نمیشدم الان دو دوره قرص ال دی خوردم اوکی شدم شیر خودمو میدم

دوماه نشدم

من پسر اولم هفت ماهگی پسرم پریود شدم بعدش هرماه شدم

من شیر میدم هنوز نشدم دیگه نزدیک ۴ماهه

من شیر خودم رو میدم .بعد ۶۰ روز تا الان دو سری شدم

من روز واکسن دوماهگی دخترم شدم
شیر خودمو میدم

سوال های مرتبط

مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی