من چیزی حس نمیکردم هنوزم حس نمیکنم نه بچه رو نه حرکتشو چون جفتم قدامیه
هفته ۵ بارداری ام بیشتر علائمم رفته چرا😐
من الان به پهلو وه میخوابم قشنگ داخل رحمم سنگینی حس میکنم به مهلو چپ میخوابم قشننگ حس میکنم کجاست سنگینی
اره وقتی به پهلو میخوام حس میکنم یه چیزی شبیه پرتقال زیر شکممه حس میکنم قشنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.