۴ پاسخ

من چیزی حس نمیکردم هنوزم حس نمیکنم نه بچه رو نه حرکتشو چون جفتم قدامیه

هفته ۵ بارداری ام بیشتر علائمم رفته چرا😐

من الان به پهلو وه میخوابم قشنگ داخل رحمم سنگینی حس میکنم به مهلو چپ میخوابم قشننگ حس میکنم کجاست سنگینی

اره وقتی به پهلو می‌خوام حس میکنم یه چیزی شبیه پرتقال زیر شکممه حس میکنم قشنگ

سوال های مرتبط

مامان 💕DELANA💕 مامان 💕DELANA💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیار🤎🧸 مامان دیار🤎🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌وسوم بارداری