تو گهواره نوشته از ۱۸ هفته ولی تا ۲۲ یا ۲۵ هفته هم میگن حس نکنی طبیعیه
من از ۱۶ هفته جفتم خلفی
من از بیست هفته ب بعد حس کردم جفتم قدامی بود دیر حس کردم ولی اشنایی ک خلفی بودن میگفتن زود تر حس کردن ۱۶هفته ب بعد
ار ۲۰ هفته به بعد
مخصوصا اگ بارداری اول باشه
توبارداری اول خلفی و قدامی فرقی نداره
ولی تو بارداری دوم خلفیا زودتر حس میکنن
کلا بارداری دوم تکونا زودتر حس میشه
ولی اصلا استرس نگیر و انتظارم نداشته باش ک تو هفته ۱۷,۱۸ تکون بخوره وبخوایی به خودت استرس بدی
دلتو برای ۲۰ به بعد صابون بزن
معمولا از بیست میگن.ولی اگه قدامی ام باشی دیر احساس میکنی
عزیزم درخواست میدی درخواست هام پره
من از 19هفته احساس کردم
خواهرم ١٥هفته بالا
من که هنوز هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.