خانوما از چند هفته حرکات جنین رو حس میکنیم؟🥹

۹ پاسخ

تو گهواره نوشته از ۱۸ هفته ولی تا ۲۲ یا ۲۵ هفته هم میگن حس نکنی طبیعیه

من از ۱۶ هفته جفتم خلفی

من از بیست هفته ب بعد حس کردم جفتم قدامی بود دیر حس کردم ولی اشنایی ک خلفی بودن میگفتن زود تر حس کردن ۱۶هفته ب بعد

ار ۲۰ هفته به بعد
مخصوصا اگ بارداری اول باشه
تو‌بارداری اول خلفی و قدامی فرقی نداره
ولی تو بارداری دوم خلفیا زودتر حس میکنن
کلا بارداری دوم تکونا زودتر حس میشه

ولی اصلا استرس نگیر و انتظارم نداشته باش ک تو هفته ۱۷,۱۸ تکون بخوره و‌بخوایی به خودت استرس بدی

دلتو برای ۲۰ به بعد صابون بزن

معمولا از بیست میگن.ولی اگه قدامی ام باشی دیر احساس میکنی

عزیزم درخواست میدی درخواست هام پره

من از 19هفته احساس کردم

خواهرم ١٥هفته بالا

من که هنوز هیچی

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی🐣 مامان تو دلی🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مریم عامری مریم عامری قصد بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری