دوستان از چند هفته میشه حرکات جنین رو حس کرد؟

۷ پاسخ

من از ۱۷ حس کردم

خیلی دوست دارم زود حسش کنم نبضش فقط حس میکنم

من الان تو 13 هفته هستم حرکات جنینم رو حس میکنم

من جفتم خلفی بود از اواخر 14 حس میکردم الانم که لگد میزنه

من ک هیچی حس نمیکنم چرا

من خیلی ضعیف در حد ی نبض زدن ضعیف احساس میکنم

من از ۱۷ هفته حس کردم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣 مامان تو دلی🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیار🤎🧸 مامان دیار🤎🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری