من زیاد دوست نداشتم به نظرم بهار و عبدل آباد و جمهوری خیلی بهتره
فقط قیمت لباس خوبه
جنساش مضخرفه
مگ اینک بودجت پایین باشه مجبور بشی خرید کنی
من رفتم واسه اون دوساعت کلی پشیمونم
فقط عبدل اباد
بهترین کیفیت.. ولی با قیمت بالا
من تجربشو دارم اما مثلا شونه برس چیکوش تقلبی بود نخریدم اسباب بازی غیر اصولی زیاد داده
عبدل آباد تنوع بیشتره
چند سال پیش ک رفتم لباساش خیلی کیفیت نداشت ولی وسایل خوبی داشت و قیمتاشم خوب بود
آره من خرید سیسمونی همه چی داشتم عالی بپد
قیمتی از جاهای دیگ خیلی بهتره
برای وسایل بهداشتی و لوازم نوزاد خوبه
اینکه همه چیز پلمپ و تمیز بنظرم
وقیمت داره هر دیقه قرار نیست سوال کنی
خودت راحت خرید میکنی
لباسای خونگی و اینام اوکی
ولی خب مجلسی مهمونی بیرون چیزای بهتری داره
من موقع بچه اولم رفتم خوب نبود خیلی سطح پایین بود اجناس
کجا هست این فروشگاه اقا بزرگی؟
سر پسر اولم رفتم جنساش خیلی خفن و آس نیس معمولیه و قیمت مناسب بنظرم ارزش یک بار رفتنو داره
من لباساش خوشم نیومد بقیه چیزاش خوبه
همه چی داره از همه قیمتی .بزرگه .خوبه
اره جنساش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.