خانوما برای سزارین بچه دوم عمودی برش میدن یا افقی؟

۶ پاسخ

همون جای بخیه قبلی🫠

همون جای قبلی رو

همون جای که بخیه داره

بعلاوه ک نمیخواد بزنه،همون برس قبل باز میکنن

تا حد امکان همون افقی محل سزارین قبلی میزنن
بازم بسته به شرایط مادر داره با پزشکتون مشورت کنید عزیزم🤍

وا ینی چی

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد