دو شنبه و جمعه ها میبریم
دکتر گفت ایده آله هر روز ببری
سعی میکنم هر روز ببرم
یک روز درمیون ببری بهتره
من هر۴روزیبارچون باباش نمیزاره میگه سرمامیخوره
من تا الان نبردمش حموم میترسم سرما بخوره
معمولا هفته ای دوبار
حالا ازاین به بعد گرمتر میشه احتمالا بیشتر
۳ بار در هفته یا ۲ بار چون هنوز زیاد بلد نیستم انگار🫣
هر دو روز میبرم
دیگه الان گرم شده سعی میکنم هرروز تا یه روز درمیون ببرمش
من یکشنبه ها و پنجشنبه ها میبرمش حموم هفته ای دو بار میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.