خانوما چه طعم و مارك سرلاكى خوشمزست؟

۵ پاسخ

من دخترم خیلی دوست داره همه طعمیشو صبحانه همیشه یا مغزیجات یا خامه و شیره یا زرده تخم مرغ مقویش میکنم میدم

گندم و خرما
گندم و عسل
اگه یبوست نداره گندم و موز هم میتونی بدی

دختر من سرلاک دوس نداره کاش دوس داشت واقعا
من گندم و خرما خریدم خوشش نیومد

ببین اونایی که غلات با میوه ست تیکه های غلات داره داخلش سفته من بچم دوس نداره. اگر بچه تو همه چی می خوره این مدلی بخر
از ۷ ماه به بالا همشون دارن

طعم گندم و‌موز واقعا طعمش فرق داره خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی