من زدم خوب بود درد و تب نداشت
من زدم خداروشکر راحت بود تب و اینا نداشت
من از بهداشت پرسیدم گفت جنوب ایران میزنن هنوز به ما ابلاغ نشده
من زدم برا بچهام هیچ اذیتی نداره
برای همه شهرهاست؟
پسر جاریم پریروز زد چیزیش نبود.
منم فردا پسفردا باید ببرم بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.