۶ پاسخ

من زدم خوب بود درد و تب نداشت

من زدم خداروشکر راحت بود تب و اینا نداشت

من از بهداشت پرسیدم گفت جنوب ایران میزنن هنوز به ما ابلاغ نشده

من زدم برا بچهام هیچ اذیتی نداره

برای همه شهرهاست؟

پسر جاریم پریروز زد چیزیش نبود.
منم فردا پسفردا باید ببرم بزنه

سوال های مرتبط