دلیل دردسمت راست این قسمت ران در بارداری چیه؟؟؟نگرانممم😔😔

تصویر
۴ پاسخ

من از دکتر پرسیدم میگه بخاطر وزن گیری جنین هست هرچی ماه بیشتر بشه پا درد بیشتره من الان وقتی میخوام بلند شم نمیتونم وزنمو روی پای راستم بزارم حتما باید با پای چپم بلند شم یا از دیوار یا مبل کمک بگیرم چون درد میگیره

طبیعه منم همین درد رو دارم

نگران نباش ماهم دچارشیم😩😩

منم اینجوریم دکتر گف عادیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وسوم بارداری