من از دکتر پرسیدم میگه بخاطر وزن گیری جنین هست هرچی ماه بیشتر بشه پا درد بیشتره من الان وقتی میخوام بلند شم نمیتونم وزنمو روی پای راستم بزارم حتما باید با پای چپم بلند شم یا از دیوار یا مبل کمک بگیرم چون درد میگیره
طبیعه منم همین درد رو دارم
نگران نباش ماهم دچارشیم😩😩
منم اینجوریم دکتر گف عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.