غربالگری کف پا معمولاً یکباره فقط اینکه بره شما چهار بارگفته تکرار بنظرم ببر انشالله که چیزی نیست ولی انجام بدی خیالت راحت شه بهتره
٤بار از كف پا نمونه گرفتن؟
نشون نداده يا اينكه ٢ماهگي هم بايد انجام بشه؟
نمیدونم چیزی میشه یا ن ولی واسه بچه دختر عموم دفعه چهارم نشون داد ک تیروئید داره
بهداشت میبرین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.