۴ پاسخ

غربالگری کف پا معمولاً یکباره فقط اینکه بره شما چهار بارگفته تکرار بنظرم ببر انشالله که چیزی نیست ولی انجام بدی خیالت راحت شه بهتره

٤بار از كف پا نمونه گرفتن؟
نشون نداده يا اينكه ٢ماهگي هم بايد انجام بشه؟

نمیدونم چیزی میشه یا ن ولی واسه بچه دختر عموم دفعه چهارم نشون داد ک تیروئید داره

بهداشت میبرین؟

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی