من همیشه کرم محافظ پای کودک آردن همونکه درش آبیه.... بعد از هربار شستن یه لایه خیلی ضخیم میزنم یه روزه خوب میشه
کرم کالانولا سیوند هم خیلی خوبه
شربت لوپرامید زیر ۳ سال ممنوع .
خواهر شوهرم به دخترش بدون تجویز پزشک از داروخانه شربت لوپرامید خریده داده تا یه مدت بچه اش مشکل یبوست پیدا کرده بود .
تجربه من این که سعی کن پوشک نکنی و هوا بخوره زودتر خوب میشه .
من شب موقع خواب پوشک نمیکنم و پماد زینک میزنم فقط شلوار میپوشونم.
این سه تا رو بگیر لایه لایه بمال.
بعد حتما وازلینم بزن چرب شه پوستش.
زینک اکساید
کلوتریمازول
هیدروکورتیزون
غلیظ بمال مخصوصا زینک.
دو روز زمان میبره ولی بهتر میشع
مخصوصا شبا که میخواد بخوابه .بزن .بعد طاق باز بذارش که پاهاش نچسبه بهم
تا صبح تغییرشو میبینی
وازلینم بزن چرب باشه که باز اسهال شد نسوزونه
پدی لاکتم حتما بده تا باکتری های مفید رودش برگردن اون سوختگی ها ایجاد نشه
اینارو بگیر قاطی کن بزن
فقط فقط پوشاک نکردن .و روغن نباتی یا جامد
منم پسرم اسهال شد خیلی زخم شد هرچی پماد زینک یا پماد سوختگی اردن میزدم فرقی نمیکرد خوب نمیشد
پماد آلفا خونه داشتم زدم بهش روز دوم همش خوب شد سریع خیلی خوب بود
ساشه کیدی لاکت بخر بریز تو شیرش تا اسهالش قطع بشع
پماد زینک اکساید. وازلین بچه. روعن مایع همه رو امتحان کن ببین با کدوم بهتر میشه
شربت لوپرامید بده زود اسهالش قطع بشه بعد پماد میزنی خوب میشه سوختگیش
اول باید اسهالش قطع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.