۶ پاسخ

نیمه دومه میره پیش دبستانی

اینجوری پیش بره پیش ۱.۲.۳.۴.۵میذارن از شکم مادر آموزش رو شروع میکنن چه خبره انقد زود
من که همون یه سال قبل مدرسه پیش۱ببرمش هنر کردم

ای بابا خواهر مگه دانشجوها تو این مملکت درس میخونن که تو نگران پیش 1 رفتن هستی 80 میلیون پول مدرسه دادم دوماه مدرسه رفت بقیه ش یا به علت آلودگی تعطیل شد یاهم وضعیت کنونی

اره میره پیش دبستانی

آره باید بره پیش 2
در عکس باید سال بعد می‌رفت چون شیش ماه دومه،ولی میگن بخشنامه اومد که دیگه برای مدرسه شیش ماهه اول و شیش ماه دوم نداریم پس پسر شما باید بره امسال پیش دبستانی و سال بعد کلاس اول

👨‍🏫👨‍🏫👨‍🏫👨‍🏫👨‍🏫👨‍🏫👨‍🏫👨‍🏫👨‍🏫
🔰متولدین کدام سال‌ها کلاس اولی می‌شوند؟

🔹متولدین دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ مشمول ثبت‌نام کلاس اول می‌شوند.

🔹ثبت نام و نتیجه ازمون سنجش بدوورود برای تمامی دانش آموزان اجباریست و تنها تا پایان اردیبهشت زمان دارد و پاسخ سنجش هنگام ثبت نام الزامیست.

سوال های مرتبط

مامان مهتا و نی نی مامان مهتا و نی نی هفته هفتم بارداری
مامان امیدمن مامان امیدمن ۳ سالگی
مامان میران مامان میران ۳ سالگی