۳ پاسخ

دختر یک ماه پیش زد خیلی راحت بود نه درد داشت نه تب داشت

عه ۶ سالگی واکسن داره؟؟ فراموش کردم من. تا چند ماه بعدش فرصت هست؟؟

دختر من امروز واکسن زد

سوال های مرتبط