ما کلا میگفتیم اگه پسر شد میزاریم هامان
ولی خب خدا بهمون دختر داده خداراشکر
منم تو برسام وتیام موندم دختر بهار
ارس نویان
من یه پسرم و گزاشتم هوراد یکی هم هامین
میراث
میران
کارن
حامی
هم قشنگن
من میخام بزارم هامین😍
الوین. مهراد. هیراد. اراد. ارشا
من خودم ایلیا،نوحا،مهدیار،کمیل،علی،علیسان رو دوست دارم
من پسر اولم عدنان گذاشتم و خیلی از انتخاب اسمش راضیم انشاالله دومی هم صحیح و سالم دنیا بیاد میزارم آیهان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.