۸ پاسخ

ما کلا میگفتیم اگه پسر شد میزاریم هامان
ولی خب خدا بهمون دختر داده خداراشکر

منم تو برسام وتیام موندم دختر بهار

ارس نویان

من یه پسرم و گزاشتم هوراد یکی هم هامین
میراث
میران
کارن
حامی
هم قشنگن

من میخام بزارم هامین😍

الوین. مهراد. هیراد. اراد. ارشا

من خودم ایلیا،نوحا،مهدیار،کمیل،علی،علیسان رو دوست دارم

من پسر اولم عدنان گذاشتم و خیلی از انتخاب اسمش راضیم انشاالله دومی هم صحیح و سالم دنیا بیاد میزارم آیهان

سوال های مرتبط

مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری