ی جایی از زندگی هستیم که اگه هر وسیله ای تو زندگیمون خراب شه دیگه نمیتونم بخریم .دیگه قدرت خرید هیچ چیزی رو نداریم
فقط واسه بقا باید زندگی کنیم همین
چن روزقبل در نونوایی ی اقایی میگفت رفتم پمپ اب خریدم۴۰میلیونشد
حدودا از ۱۰ تا ۲۰تومن امسال
ما دوسال پیش ۳خورده ای گرفتیم امسال خیلی گرون شده
مادرشوهرم ساختمانشون با يه منبع اب وصل كردن ١٢٠ ميليون شده
من پارسال ۴ تومن شد امسال حتما ۶ ایتا بشه
عزیزم برنامع دیوار ببین خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.