۴ پاسخ

پسرمنم همینطور،،تافوق تخصص بردم گف طبیعیه ب مرور زمان خودش ازبین میره،فقط خودت دست نزن خدایی نکرده میکروب بره

اگه منظورتون همون قی کردن چشمه بله نرماله، چون چرک فرق داره، با شیر خودت چشمشو چند بار بشور خوب میشه، شیراو بمال به پنبه بعد چشمشو باهاش پاک کن که استریل بشه

مجرای اشک تنگه پسر منم یکیش ب شدت کثیف میشه

عفونت كرده شايد ببرش دكتر بهش قطره بده يا از داروخانه بگير فقط بگو كه نوزاده

سوال های مرتبط

مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی