۵ پاسخ

با چای خالص بشور. منم پسر اینجور بود شستم خوب شد.دکتر گفت

دکتر به من گفت با چای بشور همون اوایل اگه خوب نشد بیا برات دارو بنویسم منم با چای خوب شد..با پنبه یا چوب پنبه چای وخیس میکردم وچشاش نمدار میکردم بعدشم با همون پنبه خشک میکردم

کنار چشمش روزی چند بار ماساژ بده مجرای اشکی بسته اینطوری میشه

سلام دختر منم همین طوره چکار کنم؟
با پنبه و آب مقطز تمیز میکنم و قطره میریزم اما باز چرک میکنه و قی می‌کنه

ماساژ مجرای چشم

سوال های مرتبط

مامان مامان تیام 🩵 مامان مامان تیام 🩵 ۲ ماهگی