بچه ها این عکس قشنگه؟

تصویر
۵ پاسخ

آتلیه کودک هیرو
با گوشی یه عکس بگیر و یه عکس آتلیه‌ای حرفه‌ای تحویل بگیر
فقط و فقط ۷۵ هزار تومان هر قطعه
ثبت سفارش روبیکا:
@herostudio
دیدن نمونه کار در کانال روبیکا
@herostudio1

قشنگه ولی کیفیتش پایینه

از نظر همگی ممنون از اونیکه ♥️زده و حتی اونیکه👎 گزاشته اون بالا واسم😂

آره
فتوشاپه؟

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان دودلبر💕 مامان دودلبر💕 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان آقانویانم🫠 مامان آقانویانم🫠 ۱۶ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی