این لباس سرهمی بچه قشنگه؟


پستونک.. شیر خشک.. پوشک..واکسن..

تصویر
۵ پاسخ

اوهوم صورتی همینو دخترم داره😍مبارکه

اره قشنگه.. یجورش هس دکمش پشته از اونا نخر فقط

تو تن پسرتون خیلی قشنگه 😃❤

آره سفید همینو مامانم برا کیان گرفته

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ماه من🩷 مامان 🩷ماه من🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 ۸ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی