سلام درد روی واژن کشاله ران طبیعی دارم میمیرم😔

۴ پاسخ

درد واژن ندارم ولی کشالههای رانم دارن میترکن تازه سالیسیلات زدم کمپرس گرم دارم مبزارم تا ببینم چی میشه

بله، متاسفانه، ماه درد دیگه

من دهنم سرویس شد پهلو به پهلو نمیتونم بشم از درد

اره عزیزم بچه فشار میاره منم مثل تو ام استراحت کن لایه پات بالش بزار

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی