تا ۱۲ شب فک کنم بتونی
بخور بابا زیاد حساس نباش من سر زایمان قبلیم درسته اورژانسی شد ولی یه ساعت قبلش کلی شیرخرما خورده بودم😅
میتونی بخوری
میگن نخوری ولی منکه خیلی تشنم بود خوردم
بخور بابا هیچی نمیشه
میگن نخپری ک چیزی بالا نیاری
من خوردم بالا م اوردم😂عوضش گشنه نرفتم عمل
اوووووو من کلی خوراکی هم روز عمل خوردم ولی خب من رفتم طبیعی نشد سزارین شدم با آمپول بی حسی نشدم بیهوشم کردن
موردی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.