علت گریه زیادگیردادنشون براچیه🤨🤔

۱۰ پاسخ

دقیقا دختر منم سر یه چیز کوچیک یهو میبینی دوساعته داره گریه میکنه روانی شدم از دستش دیگه 🥲

براسنشونه

اخ اخ نگوو ک از ساعت ۵و نیم صب بیدارع و برا رفتن بابام ب سرکار یک ساعت و نین دتبالش گریه کرده و مخ من داره تیکه تیکه میشه

دوتا دندون اسیاب بزرگاش دراومده؟

وای وای پسر منم جدیدا همینه یک سره ی چیزی پیدا می‌کنه ک بخاطرش گریه کنه و بهانه بگیره

ساعت ۷ پسرم بیدار شده بود چ اشکی می‌ریخت میگفت تاب . با حیله خوابوندمش

برای سنشونه باید فقط تا هول و هوش ۴سالگی تحملشون کنیم😮‍💨

والا پسر منم همینه فقط حرصم میده

هیچی این مرحله اژدهاس🥲لجبازی و گریه زیاد برای چیزای الکی.... اینا همه شامل این مرحله میشه

پیر کردن ماس😒

سوال های مرتبط