دقیقا دختر منم سر یه چیز کوچیک یهو میبینی دوساعته داره گریه میکنه روانی شدم از دستش دیگه 🥲
براسنشونه
اخ اخ نگوو ک از ساعت ۵و نیم صب بیدارع و برا رفتن بابام ب سرکار یک ساعت و نین دتبالش گریه کرده و مخ من داره تیکه تیکه میشه
دوتا دندون اسیاب بزرگاش دراومده؟
وای وای پسر منم جدیدا همینه یک سره ی چیزی پیدا میکنه ک بخاطرش گریه کنه و بهانه بگیره
ساعت ۷ پسرم بیدار شده بود چ اشکی میریخت میگفت تاب . با حیله خوابوندمش
برای سنشونه باید فقط تا هول و هوش ۴سالگی تحملشون کنیم😮💨
والا پسر منم همینه فقط حرصم میده
هیچی این مرحله اژدهاس🥲لجبازی و گریه زیاد برای چیزای الکی.... اینا همه شامل این مرحله میشه
پیر کردن ماس😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.