چرا خشک اپتامیل ۲ اینجوری کف میکنه

تصویر
۶ پاسخ

واسه من اروم حل میکنم کف نمیکنه

برا منم دو کف می‌کنه نمی‌دونم چرا😂😂

منم میدم اینجوری نیست

من آپتاميل ٢ مي دم اينجوري نيست

اره لامصب خیلی کف میکنه
من یواش هم تکون میدم همینه

خیلی همش زدی؟
من اپتامیل میدم انقد کف نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۷ ماهگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۱۴ ماهگی
مامان دیارجونم مامان دیارجونم ۱ سالگی