۸ پاسخ

خوشبحالت کاش دختر منم یاد بگیره از خودش دفاع کنه

پسر منم همین بود بهتر میشه نگران نباش طبیعیه حوصله کن باهاش

پسرمنم دقیقا اینجوریه
دیگه صورت ندارم همه زخم
خسته شدم بخدا

پسر منم همش سیلی میزنه هر کی ام میخواد باشه

دختر من مو میکشه 😐هر بچه ای رو ببینه میوفته روش موهاشو میکشه دست میزاره تو چشاشون😂🙆‍♀️ اصلاهم نمیفهمه که براش توضیح بدم

تو کتاب شادترین کودک محله رفتارها چراغ سبز و چراغ زرد و چراغ قرمز رو نوشته
من یه جاهایی از همون چراه قرمز استفاده میکنم مثلا دخترم یه مدت هرچی میخواست جیع میزد خیلی ردش امتحان کردم
چراغ سبز جواب نداد ،زردم جواب نداد وارد چراغ قرمز شدم
یه روز که جیغ زد بهش بی توجهی کردم بعدم دستاش و گرفتم کاملا جدی تو صورتش نگاه کردم گفتم جیغ نهههه جیغ نهههههه بعدم دوباره بهش پشت کردم خودش ساکت شد یه بار دیگم این کار و کردم دیگه جیغ نمیزنه

دختر منم یمدت اینجوری بود خودش اوکی شد

پسرمن مارو نمیزنه خودشو میزنه🫠🫠

سوال های مرتبط