۳ پاسخ

من دخترم و میبردم بیمارستان امام حسین خانم دکتر عمادی واقعاا دستش درد نکنه عالی بودن

ماما ثمین ما ی گروه ایتا زدیم گفتار درمان هست تجربیات رو میگیم خاستین لینک بدم

علیرضا هاشمیان بدک نیس

سوال های مرتبط