۵ پاسخ

ام ام آر دوز سوم فقط برای بعضی از شهراس ک سرخک و ابله زیاد شده

مگه مرودشت هم گفتن ک بزنن؟؟

برای چندسال هست؟چیه اصلا؟

بعله من زدم

بهداشت گفته؟

سوال های مرتبط