۳ پاسخ

من برج ۱۱ گرفتم الان ی کوچولو تنگ‌بود ولی بازم خیلی تنگ نبود میشه پوشید ولی هوا که گرم دیگه رفتم صندل گرفتم واسش ولی بازم شماره ۱۹ اندازش بود

من عید گرفتم یکم براش بزرگ بود الان تنگه براش

بعد یکسالگی دیگه تند تند رشد نمیکنه هر چی بخری دیگه یکسال اندازه میمونه

سوال های مرتبط

مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان آرنیکا🐥 مامان آرنیکا🐥 ۲ سالگی