۴ پاسخ

اگزما شیرخوارگی پماد مامان والا یا هیدروکسی زین بزن خوب میشه دختر من هم اینطوری بود دکتر بردم اکی شد با این کرما

لوسیون ایروکس بزن بهتر میشه

ببین من همه راه ها رفتم پماد اگزاسین دوبار بزنی کامل خوب میشه

پماد آ د بزن صورتشو بشور خشک کن بزن تا صب خوب میشه

سوال های مرتبط