دختر منم اینجوری بود رفتم دکتر یه پماد داد و یسری چیزا گفت نخورم
انگور،کشمش،شیره،بادوم زمینی،بادوم هندی،کیوی،توت، فلفل سیاه،نوشابه،چیپس و پفک و لواشک بیرونی،سس بازاری،نارنگی،خرمالو،انبه،توت فرنگی،انجیر، سوسیس کالباس،کاکائو
این دونه ها از حساسیت به پروتئین گاوی هم میتونه باشه که مال دختر من منفی بود
من یه مدتی شیر زیاد میخوردم با غذامم ماست
پسرم صورتش ریخت بیرون مدفوعش خلطی شد
دکتر گفت حساسیت داره لبنیات و محدود کنم
شامپو بدن و کرم ایروکس داد
کسی هم بوسش نکنه
از گرما هم میشه زیاد گرمش نگیر
حساسیت به پروتئین گاوی داره؟
دکتر بردین؟
فقط و فقط پماد ثمین کودک
اینوبزن عالیه
وویی عزیزچیممم
کرم تالک از داروخونه بگیر
خیلیی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.