اگه تازه واکسن زده خب یکم درد داره جای واکسنش طبیعیه.شایدم یکم ترسیده و نیاز به توجه وامنیتش بیشتر شده بغلش کن یا باهاش حرف بزن با لبخند تو چشاش نگاه کن اروم میشه.
ولی در کل یه توهمی هست بعضیا دارن دور از جون شما میگن واکسن بده و اینا. ولی واقعیت اینه بچه ها هرچی بزرگتر میشن نیازهاشون بیشتر میشه خوابشون کمتر میشه و این مسیر رشد هست ربطیم به واکسن نداره. نگران نباش از مادر بودنت لذت ببر🥰
طبیعیه عزیزم ...دست به پاش نکنید خیلی بغل به بغل نکنید.حوله گرم بزار رو پاهاش.هرچهارساعت استامینوفن بده
هر چهار ساعت استا بده چه تب داشته باشه چه نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.