۱۵ پاسخ

من ۸ ماه بعد عروسی بار شدم ولی سقط شد
الان باردارم دوباره
همش به خاطر دعایی که فک کنم مامانم کرده زود باردار شدم 🤦‍♀️
آخه مامانم ۵ سال بچه دار نشده بوده اذیتش میکردن خانواده شوهر
همشه میگفت باردار شی
خانواده شوهرمم دو سه ماه گذشته بود همش هی میگفتن بچه بیار بچه بیار

ان شاءالله زودی مامان بشی

ده سال بعد عروسی

بعد ۸ ماه ازداوج خداروشکر الان باردارم

۴ سال ونیم از عقد و دو سال و نیم هم بعد عروسی

۴٠٠ عقد کردیم ۴٠۲ عروسی الانم ۴٠۵ که باردارم کلا با عقد ۶ ساله

۲ سال بعد عقدم ۱سالو نیم بعد عروسی دنیا اومد

آبان ۰۳عقدمون بود،اردیبهشت ۰۴عروسیمون و تقریبا ۱۰ماه بعدش باردار شدم و اگه خدا بخواد آبان ماه به دنیا میاد نی نی مون🥰
ایشالا شما هم به زودی خبر بارداریتو میدی عزیزم

۲سال عقد بودم
۲ سال هم از زندگی مشترک میگذره بچه ندارم

هشت سال بعد ازدواج بچه اوردم،فوت کرد دیگه الان ۱۲سال میشه ازدواج کردم بچه دیگه ندارم

۳سال عقدالانم سه سال ونیمه خونه خودمم وبادوتاسقط🥲🥲🥲

یه ماه بعد عروسیم باردار شدم

من شش سال.بستگی به شرایط داره.من خودم جلوگیری میکردم.کلا ۸ماه اقدام بودم .البته اگه تو‌مشکلی داری اصلاح سبک و مکمل هارو یادت نره.ایشالا باردار میشی

۵سال از عقدنزدیک ۴سال از عروسی

انشالله ب زودی مامان بشی
منم سه سال بعد عروسیم باردار شدم

سوال های مرتبط