۷ پاسخ

ا۱۴میتونی بخری فک کنم

من a17سامسونگ گرفتم البته دی ماه ولی خیلییی رازی ام عالیه

الان a55 چنده کسی میدونه؟

واسه من a16 هس خوبه راضیم

آ پونزده خوبه

یااا خداااااا با ۳۰ تومن a میدن ؟؟؟
من دلم ی چیزه بهتر میخاست حالا تا ۳۵ تومن ۴۰ تومن

a16 بگیر

سوال های مرتبط