۳ پاسخ

واسه من فعلا که همش خوابه برای شیرو بزور بلند میشه

اره روز و میخوابه شبا بیداره ولی خداروووووشکر واقعا گریه نمیکنه فقط بیداره دم صب ساعت پنج و شیش مامان یا شوهرم بیدار میشن میگیرنش من میخوابم🤣🤣

دقیقا من ک کم‌مونده دو ماهه بشه شبا نخوابیدم‌اصن😐🥲

سوال های مرتبط