۲ پاسخ

بله من پسته رو آسیاب کردم از الک رد کردم بعد گذاشتم توی یخچال واسش اماده باشه

من اسیاب کردم خیلی خوب شده تو فرنیش میریزم یا با میوه قاطی میکنم میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی