۶ پاسخ

فقط آب جوشیده سرد شده خیلی خوب

عزیزم من تو 4 ماهگی دکتر بهم گف میتونی آب جوشیده سرد شده بش بدی هیچ مشکلی نداره

دکتر به من گفت بده منم هر شب ۳۰ سی سی میدم یا دوتا ۲۰ سی سی یکی وسط روز و یکی آخر شب میدم

من که بهش میدم سمت ما هم گرمه ولی من زیاد کولر روشن نمیکنم بیشتر سعی میکنم لباس کمتر بپوشونم

اگه کمکی نمیخوره آب نیاز نداره

منم بهش اب دادم گرمه

سوال های مرتبط

مامان مَهوا❤️ مامان مَهوا❤️ ۱۳ ماهگی