۴ پاسخ

من خیلی راضی بودم و دکترم نیک نفس بود کارش عالی بود

من😍
راضي بودم واقعا خوب بود

من
خوب بود

فقط میتونم یادش بخیر
همه چی عالی بود

سوال های مرتبط