۳ پاسخ

منو استخدام کن😌

من مربی پیش دبستانیم ولی از تاسیس اینا زیاد نمی‌دونم کش و فش زیاد داره ولی

درچه موردش ؟ من یه مدت مربی بودم تو مهد

سوال های مرتبط

مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی