دکتر من میگفت رحم رو تا جایی که میشه دستکاری نمیکنم چون بهرحال رد جراحی میمونه میگفت اگر اقدام کردی و باردار نشدی بیا پولیپت رو بردارم من پولیپ داشتم
جاریمم فیبروم داره دکتر همین رو بهش گفته بود
اره من ده سال باردار نمیشدم
همزمان اصلاح سبک هم شروع کردم
اخرای مرداد پارسال با روش جراحی باز فیبرومم رو برداشتم
و آذر بی بی چکم مثبت شد
کاملا طبیعی و بدون دارو
همونقدر که برداشتن فیبرومم موثر بود
ورزش و پیاده روی و رقص و اصلاح سبک زندگی هم موثر بود برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.