کسی بوده فیبروم جراحی کنه ‌و باردار شده باشه ؟

۲ پاسخ

دکتر من میگفت رحم رو تا جایی که میشه دستکاری نمیکنم چون بهرحال رد جراحی میمونه میگفت اگر اقدام کردی و باردار نشدی بیا پولیپت رو بردارم من پولیپ داشتم
جاریمم فیبروم داره دکتر همین رو بهش گفته بود

اره من ده سال باردار نمیشدم
همزمان اصلاح سبک هم شروع کردم
اخرای مرداد پارسال با روش جراحی باز فیبرومم رو برداشتم
و آذر بی بی چکم مثبت شد
کاملا طبیعی و بدون دارو
همونقدر که برداشتن فیبرومم موثر بود
ورزش و پیاده روی و رقص و اصلاح سبک زندگی هم موثر بود برام

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته سی‌وهشتم بارداری