بنظرتون بهترین تایم خرید سیسمونی چند هفتس؟

۳۸ پاسخ

۷ماه عزیزم

هفته پاین خریدم بهتر چون تو اوج گرمه نمیشه خرید کرد هفته بره بالا نمیتونی حوصله نداری راه بری انتخاب کنی سر پا وایسی

هفته ۲۰تا ۲۵
هم جنسیت رو صددرصد فهمیدی
هم سبکی میتونی بری خریداتو بکنی
هم عجله نداری میتونی راحت بگردی و انتخاب کنی

بعد فمیدن جنسیت

بنظرم هر چ زودتر شرو‌کنید بهتره چون هم هفتتون بره بالا سخت میشه و هم قیمتا ثانیه ای میره بالا تر😮‍💨🤦🏼‍♀️🤰🏻

من تو هفته ۱۸ اینا شروع کردم‌ به خرید تو چند روز اکثرشو خریدم…چنتا خرده ریز موند اونم کم کم تموم کردم…الان میبینم سنگین شدم و گشتن و راه رفتن برام سخت شده بهترین کار بود اونموقع خرید کردم الان حتی از خستگی کم حوصلم میشم …از طرفی قیمتا هم خیلی تغییر کرده هرچی قراره بخری زودتر بخر

بعد انومالی بهترینه من دیروز رفتم یکم بازار برا خرید لباس خودم ی ۴ ساعتی شد شب از بس ورم و نفس تنگی داشتم میمردم رفتم اورژانس

من ک بعد انتی خریدم خیلی گرون شدن بخر

من 30هفته شروع کردم

فرشینه 😍🤗
هدیه ای ماندگار،باکیفیت،اقتصادی به کودکان🌸


قابل سفارش درابعاددرخواستی شما

متناسب فضای منزل شما؛تا۱۸متری👌

ثبت سفارش👇
@hamraz_taj

والا با این اوضاع گرونی ها بنظرم همینکه جنسیت مشخص میشه باید شروع کرد😅

از الان شروع کن تنبل🤩

به نظرم سی هفته به بعد بهترین وقتشه
کم کم باید شروع کنین به خرید

من توی شش ماهگی خریدم

۶و۷ خیلی خوبه بنظرم نه اونقد زوده ک خاک بخوره نه دیر ک سنگین بشی من خودم اوایل۶خریدم ولی بهتره اخرای۶ همون اوایل۷ بری بخری

از وقتی فهمیدی جنسیت چیه باید بخری قیمت ها روز به روز زیادتر میشه

بعد انومالی

هرچی زودتر بهتر با این اوضاع گرونی من بعد انومالی خریدم

همین الان دیگ برو بخر بعدش شکمت میاد بالا نمیتونی بری راه بری یا انتخاب کنی خسته میشی
من حالا همه ست هاشو سفارش دادم
همه چیزاشو سفارش میدم کلا از خیابون بیذارم😑

همین هفته ای که هستی

منم تقریبا خریدام تموم شده تخت و کمد و دراور سفارش دادم موکت هم خریدیم اومده.روتختی و این چیزا هم خریدم لباسم یه مقداری خریدم کالسکه و وان حمام و شامپو هم خریدیم.فقط مونده حوله و یه سری خرده ریز.
تا سنگین نشدی برو بااین قیمتا ک روزانه داره میره بالا....

من بعد از سونوی NT شروع کردم..۲ هفته ی پیش کل خریداش و کاراش تموم‌شد
می خواستم‌تا سبکم و هوا گرم‌نشده کارام تموم‌شه

همین الان بهترین تایم هم از نظر گرونی هم هرچی بالاتر سنگین میشی سختترمیشه واست
ماه ۸ ک مخصوصاخیلی ادم خسته اس و بی انرژیه

زودتر بخر، قیمت از فروردین تا الان دوبرابر شده
بخر ولی لازم نیست حتما الان بچینی
بزار گوشه خونه

قیمتا وحشتناک داره میره بالا من ضروریا ۹۰ درصدشونو خریدم

از قبل بارداری چون همه چیز گرون میشه والا

من که ریزه ریزه خریدام انجام میدم هر دفه میرم دوسه قلم میخرم و میام

الا عزیزم چون ماه هشت خیلی سنگین میشی

فعلا چیزی نخریدم🙃

من تموم کردم ۱ز ۱۹ هفته خریدم 😆

هروقت پول اومد دستت بخر هرچی سریعتر بهتر چون ماهای اخر هم سنگین میشی هم میخوای زود بخری هول هولکی میشه یهو چیزی جا میمونه

از الان بخر سنگین بشی سخته برات

هرچی زودتر بخر هرکاری داری انجام بده نزار سنگین بشی من هنوز لباس هاشو نشستم سنگین شدم به زور راه میرم

جنسیتو فهمیدی شروع کن خریدن
هر روز داره گرونتر میشه

من این هفته کل وسایلاشو گرفتم
دیروزم سرویس چوبشو خریدم تا یه هفته میارن میچینم دیگه

روز اول من بچه اولم از روز اول رفتم خرید الآنم از وقتی فهمیدم جنسیت چیه دارم میخرم😂

هر چی زودتر بهتر
تا سنگین نشدی و هوا گرمتر نشده بخر که راحت باشی
من خریدم همشو

۲۰ هفته من خریدام کردم

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💓 مامان دخترم💓 ۱۰ ماهگی