۴ پاسخ

من دخترم واسه زردی اونحا بود
رسیدگی زیاد نمیکردن
واسه زایمان هم فک کنم دانشجو عمل میکنه
دوکترت کیه؟؟؟

چرا نمیری بیمارستان شیراز؟

اتفاقا من بیمارستان حافظ ۱۰ روز بستری بودم رسیدگیشون عالیه

NICU مجهزی داره
هم تختی داشتم ک از بیمارستان دنا.اردیبهشت.مادرکودک .اومده بودن اونجا بستری شده بودن

عزیزم بی هیچ استرسی برو اونجا.ولی اگر سزارین اختیاری میخوایی برات انجام نمیدن.

حتما ک نباید بری خصوصی ک چندمیلیون ازت پول بگیرن.بعضی دولتیا از هزارتا خصوصی بهتر هست

خودم ب شخصه انتخابم برا زایمان حتما حتما حافظ هست.
سر بچم پایین هست طبیعی باید بدنیا بیارم

من از خیلیا شنیدم اصلا ب درد نمیخوره هر کس دیدم میگه بیمارستان حافظ نریا ب درد نمیخوره
دیگ از چه لحاظ میگن نمی‌دونم

سوال های مرتبط