سلام مامیا برا ساک بیمارستان چیا بزارم ؟؟؟

۳ پاسخ

بیا عزیزم

تصویر

یه دست لباس وشال وپوشک ودوتا شرت ویه سوتین ودستمال کاغذی ولوازم آرایشی وشونه،شیر دوش
برای بچه هم دودست لباس یه سرهمی یه دونه هم بلوز وشلوار ودستکش وجوراب وکلاه وزیر انداز تعویض،پوشک،خوشک کن،شیشه شیر،دستمال‌مرطوب،یه‌پتو دورپیچ،یه پیش بند،پماد سوختگی،آغوشی روهم برداشتم ساک حملشم گذاشتم کنار برای بیمارستان😍😁
این خوراکیارو هم‌گذاشتن
چندعددنسکافه
۱بسته چای نبتون
۱عدد دستمال کاغذی
۱عدد کامپوت اناناس،آب میوه سیب،چند تاکیک
۱بسته خرما
مغزی جات،کشمش،
فلاکس چایی

گهواره خودش اینارو زده برای ساک بیمارستان

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی