۲ پاسخ

از چقتی پایینی ها دراومده یه ماه گزشته ولی از بالایی ها فعلا خبرب نیس

یکی دو ماه دیگه پسر من ۶ ماهگی دندون پایینی رو دراورد الان ۸ ماهه هست دندون هایی بالایی نوکش دراومده

سوال های مرتبط